7 Temmuz 2015 Salı

Yazz 24+4


> htcgltk5 tarafından soruldu:
>
> merhaba.Kadın dogum doktoruna gittim ve bana ultrasyonla baktıgında yumurtalıklarımda bır sorun olmadıgını soyledı. daha önce gittigim doktor kist oldugunu soylemıstı ama sanırım adetım baslayınca kıst aktı. adetım basldıgında 2 yada 3 gün hormon profılı yaptırmamaı soylemişti ve bende yaptırdım. LH degerimin yuksek cıkmasına yönelik doktorum bana bu ilacı verdı ve 3 ay kullanmamı soyledı. 19 yasındayım ve bekarım. bana bir yan etkisi olur mu ver adetım kac gun surer ılacı nasıl kullanmayalım yardımcı olabılırmısınız?
>

>
> Cevap:
>
>yazz 24+4 kadınlarda hormonal dengeyi sağlamak ve adet düzensizliğini tedavi etmek için kullanılır.

Aksi belirtilmedikçe adet döneminin ilk gününden itibaren pakette gösterilen sırayla alınır ve paket bitince bir sonraki kutuya ara verilmeden devam edilir.

Her bir paketle bir adet dönemi geçirilir.  İlaç doktorunuzun önerdiği sürece kullanılır ve bu süre boyunca her ilaç bittiğinde doktorunuza giderek hem kontrol hem de ilacı yeniden yazdırmalısınız.