5 Temmuz 2015 Pazar

Soru: activar

Konu: Activar
Sorunuz: Ben 33 yaşında bir bayanım.25 yaşından sonra sivilce problemi yaşamaya başladım.karma bir cilde sahibim.en son roaccutane tedavisi gördüm ve izler içinde radyofrekans gördüm.yaklaşık bir yarım önce seans bitti. activar kapsül ve gündüz kremini aldım.Size sorum minik çukur izlerine iyi gelir mi bu ürünler ve etkisini ne zaman görebilirim son olarak sivilcelenme yapar mı?
Rumuz: Nesrin

cevaben: 

Yeni nesil bir cilt ürünü olarak lanse edilen ACTIVAR, dışarıdan alınan anti-oksidanlara rağmen yine de zarar gören DNA onarımına destek olmak için hücresel onarım sistemini destekleyerek zarar görmüş DNA'yı onarma kapasitesini artırdığını iddia etmektedir. Bu sadece bir iddiadır!!!

Activar bir ilaç DEĞİLDİR!!!

Destek ürünü olarak satılmaktadır. İlaç olarak önerilemez. İlaç olabilmesi için etkilerinin bilimsel yöntemlerle kanıtlanmış olması gerekir. Bu konu hakkındaki yazımıza bir göz atın

İlaç olmayan bir ürün hakkında yorum yapmam uygun olmayacaktır. Ki bu ürünler kişiden kişiye farklı etkiler gösterebilir. 

Ancak size tavsiyem bu ürünün kullanırken doktorunuzun size önerdiği tedaviye etkisini doktorunuza sormanızdır. Tedavinizi olumsuz etkileyecek ürünleri kullanmamalısınız.